ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ © CREDIS VISCA
Στηρίζουμε την κοινωνία!
Η διαφημιστική εταιρία CREDIS VISCA με ευαισθησία και κοινωνική υπευθυνότητα, ανέλαβε αφιλοκερδώς τη δημιουργία ολοκληρωμένης ενημερωτικής καμπάνιας που περιλαμβάνει το σκεπτικό, το λεκτικό και το δημιουργικό για τις ανάγκες επικοινωνίας της μή κερδοσκοπικής εταιρίας ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Α.Μ.Κ.Ε. www.energoimpampades.gr

Τί είναι η συνεπιμέλεια ;
Σε πλήρη αρμονία με το ομόφωνο ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο νόμος Ν.4800/2021 που κατέθεσε ο Υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας και ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στην Ελληνική Βουλή, αφορά στην αρμονική συνεπιμέλεια των τέκνων μετά τον χωρισμό των ζευγαριών.
Ο νέος νόμος για την συνεπιμέλεια βρίσκεται ήδη σε ισχύ από την 16η Σεπτεμβρίου και η μοντέρνα του φιλοσοφία αλλάζει άρδην τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις δεκαετιών με τις γνωστές δυσάρεστες επιπτώσεις.
Πώς υποστηρίζουμε;
Στα πλαίσια υποστήριξης των Ενεργών Μπαμπάδων, η Credis Visca σχεδίασε το στρατηγικό πλάνο συντονισμένων ενεργειών και το επικοινωνιακό υλικό, που αποτελείται από σειρά online banners, stories και posts με τις αντίστοιχες προσαρμογές και ελεύθερα δικαιώματα χρήσης για δημοσίευση σε ιστοσελίδα, blog και social media, καθώς και μακέτες σε υψηλή ανάλυση για εκτύπωση σε περιοδικά, εφημερίδες και γιγαντοαφίσες.
Οι Έλληνες στηρίζουν την Συνεπιμέλεια!
Το 88,8% των Ελλήνων υποστηρίζει την συνεπιμέλεια και αναγνωρίζει την αναγκαιότητα ενεργής συμμετοχής και των δύο γονέων στην ισότιμη ανατροφή των παιδιών τους! Διαβάστε online την πανελλαδική έρευνα της Focus Bari που ανταποκρίθηκαν 50% γυναίκες και 50% άνδρες στο : https://www.energoimpampades.gr/…/2020/10/Results_Pie.pdf





Δυο γονείς για κάθε παιδί!
Η συνεπιμέλεια αλλάζει δυναμικά την κοινωνία, κινείται θετικά και αποκλειστικά προς το αντικειμενικό συμφέρον των τέκνων, καθώς πλέον η γονική μέριμνα και η επιμέλεια, απονέμονται αυτοδικαίως, ισότιμα, από κοινού και εξίσου και στους δύο χωρισμένους γονείς (εντός ή εκτός γάμου), εξισορροπώντας πολιτισμένα τις σχέσεις μεταξύ των γονέων και προστατεύοντας την ψυχοσυναισθηματική υγεία όλων των παιδιών.

Στόχος της καμπάνιας
Η διαφημιστική μας εκστρατεία στοχεύει στην έγκυρη και αποτελεσματική ενημέρωση της κοινής γνώμης, καθώς τα πάντα αλλάζουν προς το καλύτερο. Οι γονείς (μετά από την πάροδο 40 χρόνων) έχουν πλέον ίσα δικαιώματα και τα παιδιά τους είναι ελεύθερα να απολαμβάνουν ισότιμα και ισόχρονα την χαρά του πατέρα και της μητέρας, εντός ενός δημοκρατικού πλαισίου και μέσα σε ένα περιβάλλον αλληλοσεβασμού και ισότητας, ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον.

CREDIS VISCA ADVERTISING
www.credisvisca.com